Monday, August 18, 2014

Oh My Face!



Kusangka panas sampai ke petang, rupanya hujan ditengah hari namun pelangi nan indah menjengah berseri... Hehehe... ewaaahhhh bermadah bagai.... Macam comeel ja.. hahahha lempang kang... Okeehhh tajuk entry setelah kian lama menghilang.... "Iza ni ayah tengok makin hari makin comel.. apakah rahsianya?" hahahahha ayat power dari bapaakkk aku.. kembang kempis hidung aku dibuatnya... haha Dulu masa kat kampung... habis orang tanya.. ape la yang aku buat kat muka aku sampai subur berjerawat dengan suburnya.. Pakai baja apa? haha.. Malunya... da la raya time tu... :(((((( Now! Terima kasih set cantik shaklee! The best ever produk.. tak rugi cuba! Aku amek ESP + Vitamin C + Vitamin E dan minum air banyak banyak.. Makan consistently....... DAN.....LIHATLAH HASILNYAAA......... MUAAAAXXX!


Meh whatapps 0173763512 for Info noooh! 

No comments:

Post a Comment